Pierde în greutate macronutrienți


pierde în greutate macronutrienți suplimentul pentru pierderea în greutate atomică

Când vine vorba de pierderea în greutate, cel mai important factor este să mănânci mai puțin. Când consumați mai puține calorii decât cele pe care le consumați, veți pierde în greutate și dieta care vă ajută să pierdeți în greutate cel mai bine va fi cea care vă permite să consumați mai puține calorii fără a cauza prea mult stres. Greutatea corporală depinde de cantitatea totală de calorii consumate mai mult decât de rapoartele dvs.

pierde în greutate macronutrienți t5 sau t6 pierdere în greutate

Aceasta a concluzionat că restricțiile calorice, nu raportul macronutrient, determină pierderea în greutate. Cu toate acestea, cheltuielile calorice, greutatea totală și masa slabă au crescut cu ajutorul proteinelor ca procent din aportul caloric [7].

pierde în greutate macronutrienți povestiri de pierdere în greutate dhea

Dar ce zici de magia dietelor drăguțe? Multe diete, fie că sunt sau nu, funcționează.

pierde în greutate macronutrienți dieta rina 1

Acest lucru se datorează în principal faptului că acestea reduc caloriile. Mai multe diete restricționează consumul de carbohidrați.

pierde în greutate macronutrienți picături apetit block pret

Grăsimile și proteinele se digeră mai lent decât carbohidrații, deci sunt mult mai satioase. În plus, majoritatea dietelor inclusiv cele deja menționate recomandă consumul de alimente care sunt mai puțin dense-caloric mai multe fibre și un conținut mai mare de apă: o jumătate pierde în greutate macronutrienți kilogram de broccoli conține mai puține calorii decât o jumătate de kilogram de cereale.

pierde în greutate macronutrienți aspire pierdere în greutate canyon

În cele din urmă, carbohidrații participă la sinteza serotoninei, care poate provoca poftele la unele persoane obeze. De aceea, oamenii care consuma putini carbohidrati scad in greutate deoarece mananca in mod natural mai putin si evita poftele mari cauzate anorex pastile carbohidrati. Oamenii care consumă foarte puțin carbohidrați își pot pierde greutatea foarte rapid pe termen scurt, deoarece epuizarea stocurilor de glicogen duce la eliminarea apei.

Asta explică de ce două studii au descoperit că persoanele care aveau o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați au pierdut mai multă greutate decât persoanele care aveau o dietă cu conținut scăzut de grăsimi după 6 luni,dar nu În cele din urmă, nu contează când sau de câte ori mâncați în fiecare zi.