Quit vodka pierde în greutate. Mărturisirea alcoolicilor a renunțat la băut


Experiment cu exercițiu Ideea de a renunța la atâtea lucruri de care vă bucurați pentru a pierde în greutate pare nedreptățit din punct de vedere cosmic, dar puține lucruri care merită realizate sunt mereu ușoare. Câtă greutate veți pierde prin oprirea consumului de alcool depinde de cât de mult beți în prezent.

Ce se întâmplă corpului tău când renunți la zahăr

Să te bucuri de un cocktail, bere sau un pahar de vin din când în când este atât de înrădăcinat în cultura americană, încât poate fi considerat de neconceput să renunți la alcool în întregime. Vestea bună este că dacă nu aveți probleme să vă opriți după o băutură și vă amintiți să luați în considerare acele calorii, vă puteți bucura în continuare de o băutură ocazională, fără a încetini drastic pierderea în greutate.

Bacsis Câtă greutate veți pierde renunțând la alcool depinde de cât de mult beți acum, precum și de alți factori de stil de viață, cum ar fi dieta și exercițiile fizice. Cum funcționează pierderea în greutate Potrivit experților în domeniul sănătății din Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor CDCpierderea a doar 5 - 10 la sută din greutatea totală a corpului dvs.

Acestea includ somnul mai bun, mai multă energie și nivelurile de zahăr din sânge mai ușor de gestionat. Nivelul de glicemie bine reglat poate scădea riscul de diabet de tip 2, spune CDC. Pierderea în greutate, în special grăsimea din burtă, scade, de asemenea, riscul de atac de cord, accident vascular cerebral și anumite tipuri de cancer, explică CDC.

Dar, dacă pierderea în greutate ar fi pur și simplu o problemă de a arde mai multe calorii decât luați, nimeni nu s-ar lupta niciodată să se facă slab. Este un pic mai complicat de atât, avertizează CDC și este posibil să fiți nevoit să experimentați un pic pentru a găsi programul de pierdere în greutate care funcționează pentru a vă pierde quit vodka pierde în greutate în plus și pentru a le păstra.

Mărturisirea alcoolicilor a renunțat la băut

Există multe abordări pentru pierderea în greutate sănătoasă, CDC se liniștește, dar planul tău de masă ar trebui să fie durabil pe termen lung. Acest lucru înseamnă că nu există diete de moft care să restricționeze sever numărul de calorii sau alegerile alimentare. De asemenea, aveți nevoie de o gamă largă de alimente pentru a vă asigura că veți obține toți nutrienții de care aveți nevoie.

Efectele alcoolului asupra greutății Potrivit Universității din Ohio-Wexner Medical Center, alcoolul îți poate încetini pierderea în greutate, chiar dacă faci dieta cu atenție și faci exerciții fizice în mod regulat. Acest lucru se datorează în parte faptului că băuturile variază mult în măsura în care caloriile.

Wexner spune că o bere ușoară poate avea doar de calorii, dar o margarită poate avea până la de calorii.

Comprimate de alcool roșeață din ele

Bauturile facute cu crema au si mai multe. În afară de calorii, Wexner Medical Center vă amintește și de efectul pe care alcoolul îl are asupra somnului.

Te poate ajuta să adormi, dar calitatea somnului suferă - ești mai probabil să te trezești de mai multe ori în timpul unei nopți după ce ai băut. Lipsa de somn poate juca rău cu puterea voinței quit vodka pierde în greutate și vă poate încetini metabolismul.

Alenn carr o modalitate ușoară de a renunța la a bea

Evaluează modul în care bei Înainte de a decide dacă renunțați la consumul complet de alcool, este bine să aruncați o privire sinceră de ce, când și cât beți. Potrivit Clinicii Mayo, o cantitate sănătoasă de alcool pe băutură nu constă în mai mult de: 1, 5 uncii de alcool distilat, precum bourbon, gin, vodka sau whisky 5 uncii de vin, indiferent dacă este roșu, alb sau roz 12 uncii lichide de bere Băutul moderat, explică Clinica Mayo, nu înseamnă mai mult de trei băuturi pe zi pentru femei și nu mai mult de șapte băuturi pe săptămână.

Acest lucru se aplică și bărbaților cu vârsta peste 65 de ani. Pentru bărbații cu vârsta sub 65 de ani, consumul moderat înseamnă nu mai mult de patru băuturi pe zi și mai puțin de 14 băuturi pe săptămână.

quit vodka pierde în greutate cum pot să nu pierd greutatea

Dacă bei în mod regulat mai mult decât atât, s-ar putea să-ți dăunezi corpul și să-ți sabotezi programul de slăbit. Alegeți o dietă sănătoasă O metodă mai eficientă decât numărarea caloriilor este numărarea macro-urilor, sfătuiți guru-urile de fitness la Asociația Internațională de Științe a Sportului.

Pur și simplu, macrocomenzi sau macronutrienți sunt sursele principale de energie ale lipomelt body slimming reviews tău, proteinele, carbohidrații și grăsimile sunt toate macronutrienți - și reprezintă toate caloriile pe care le consumi, cu excepția celor din alcool.

quit vodka pierde în greutate pierderea în greutate beneficii neașteptate

Vitamine, minerale și fitonutrienți sunt, de asemenea, necesare quit vodka pierde în greutate un program nutritiv de pierdere în greutate. ISSA explică că este important să știi ce face fiecare macronutrient pentru corpul tău.

Produse naturiste pentru slabit

Proteinele construiesc și mențin masa musculară slabă și țesutul corpului, care ajută, de asemenea, la repararea. Carbohidrații îți hrănesc corpul și creierul prin creșterea nivelului de glucoză din fluxul sanguin. Grasimea este necesară pentru a vă regla hormonii, iar grăsimile nesaturate sunt cea mai sănătoasă alegere pentru acest lucru, spune ISSA.

Diferitele tipuri de macro-uri conțin fiecare un număr setat de calorii. Proteinele au 4 calorii pe gram, la fel ca și carbohidrații.

Dacă încetați să beți femoston

Grăsimea conține 9 calorii pe gram. Consumul de alcool în timp ce încearcă să slăbești îți poate menține numărul de calorii prea mare, în timp ce îți compromite alimentația. Dormi suficient Ați crede că a rămâne treaz mai mult timp ar arde mai multe calorii și, prin urmare, va accelera pierderea în greutate, dar nu funcționează în felul acesta.

Recenzii de decodificare a alcoolismului Cât timp să tratezi alcoolismul Ma uit in oglinda, sunt eu.

Potrivit experților de la Universitatea Tufts, persoanele care dorm mai puțin tind să aibă un indice de masă corporală mai mare sau IMC, decât cei care obișnuiesc să aibă un somn complet. Deoarece alcoolul poate interfera cu modele normale de somn, are sens să îl evităm dacă încerci să slăbești.

Alenn carr o modalitate ușoară de a renunța la a bea

Manevrați-vă hidratarea Potrivit Universității din Michigan, o posibilă armă secretă pentru pierderea în greutate poate fi apa. Persoanele care tind să fie subhidratate cronic, explică Universitatea din Michigan, tind să aibă, de asemenea, un IMC mai mare decât persoanele care rămân complet hidratate.

quit vodka pierde în greutate suplimente de scădere în greutate singulair

Universitatea din Michigan, de asemenea, observă quit vodka pierde în greutate tind să mănânce mai puține alimente care au un conținut ridicat de apă, cum ar fi fructe și legume proaspete.

Experiment cu exercițiu Exercitarea regulată, moderată vă poate ajuta să vă atingeți obiectivul de pierdere în greutate. Rush University Medical Center răspunde altor experți în a vă recomanda să faceți cel puțin de minute de exerciții moderate în fiecare săptămână.

Aceasta poate include mersul pe jos, jogging, înot, călărit cu bicicleta, dans sau orice altceva care îți crește ritmul cardiac.

Allena carr o modalitate ușoară de a renunța la băut

Împerechează exerciții cardiovasculare cu antrenament în greutate Rush sfătuiește, astfel încât să nu doar arzi calorii, ci și să creezi mușchi. Cu cât aveți mai mult țesut muscular mai slab, cu atât mai multe calorii corpul dvs.

Evitarea alcoolului, bucurarea unei alimentații sănătoase, a dormi bine, a rămâne hidratat și quit vodka pierde în greutate construi mușchi poate lucra împreună pentru a face atât de ușor să treci în ziua în care nu va trebui să ajungi pentru ca acest cocktail să facă față.

quit vodka pierde în greutate termogenico trezește arzătorul de grăsime