Pierd în greutate și câștig rapid în greutate


Aproximativ două treimi dintre persoanele din SUA sunt fie supraponderale, fie obeze 1. Cu toate acestea, există și multe persoane cu problema opusă de a fi prea slabi 2. Acesta este un motiv de îngrijorare, întrucât a fi subponderal poate fi la fel de rău pentru sănătatea ta ca și obezitatea. În plus, multe persoane care nu sunt subponderale din punct de vedere clinic vor încă să câștige o parte din mușchi. Indiferent dacă sunteți sub greutate din punct de vedere clinic sau pur și simplu luptați pentru a câștiga greutate musculară, principiile principale sunt aceleași.

Acest articol prezintă o strategie simplă pentru a câștiga rapid în greutate - modul sănătos. Ce înseamnă într-adevăr underweight?

Fiind subponderal este definit ca având un indice de masă corporală IMC sub 18,5.

pierd în greutate și câștig rapid în greutate culoare pierdere în greutate albastră

Se estimează că acesta este mai mic decât masa corporală necesară pentru a menține o sănătate optimă. În schimb, peste 25 sunt considerați supraponderali și peste 30 sunt considerați obezi. Utilizare acest calculator pentru a vedea unde vă încadrați pe scara IMC se deschide într-o nouă filă.

Cu toate acestea, rețineți că există multe probleme cu scara IMC, care privește doar greutatea și înălțimea. Nu ține cont de masa musculară.

Unele persoane sunt în mod natural foarte slabe, dar încă sănătoase. A fi sub greutate conform acestei scări nu înseamnă neapărat că aveți o problemă de sănătate. A fi subponderal este de aproximativ ori mai frecventă în rândul fetelor și femeilor, în comparație cu bărbații.

Supraponderal, pierde în greutate și câștigă mușchi

Este mult mai comun la femei și fete. Care sunt consecințele asupra sănătății de a fi subponderal? Obezitatea este în prezent una dintre cele mai mari probleme de sănătate din lume.

Cu toate acestea, a fi subponderal poate fi la fel de rău pentru sănătatea ta.

Un alt studiu a descoperit un risc crescut de moarte precoce la bărbații subponderali, dar nu și la femei, sugerând că a fi subponderal poate fi mai grav pentru bărbați 4. Să fii subponderal îți poate afecta funcția imunitară, poate crește riscul de infecții, poate duce la osteoporoză și fracturi și poate cauza probleme de fertilitate 5, 6, 7.

Mai mult decât atât, persoanele subponderale sunt mult mai susceptibile de a suferi sarcopenie pierderea musculară legată de vârstă și pot prezenta un risc mai mare de demență 8, 9. Persoanele subponderale sunt expuse riscului de osteoporoză, infecții, probleme de fertilitate și moarte timpurie. Câteva lucruri pot cauza ca cineva să devină subponderal Există mai multe afecțiuni medicale care pot provoca pierderi în greutate nesănătoase, inclusiv: Tulburari de alimentatie: Aceasta include anorexia nervoasă, o tulburare mentală gravă.

Probleme cu tiroida: Având o tiroidă hiperactivă hipertiroidism poate stimula metabolismul și poate cauza pierderi în greutate nesănătoase.

pierd în greutate și câștig rapid în greutate rezultatele pierderii în greutate lipozen

Boala celiaca: Cea mai severă formă de intoleranță la gluten. Majoritatea persoanelor cu boală celiacă nu știu că le au Diabet: Dacă aveți diabet necontrolat în principal tipul 1 poate duce la pierderea în greutate severă.

Cancer: Tumorile canceroase adesea ard cantități mari de calorii și pot determina pe cineva să piardă multă greutate. Dacă sunteți subponderal, poate doriți să vă adresați unui medic care să excludă orice afecțiuni medicale grave. Acest lucru este deosebit de important dacă ai început să pierzi cantități mari de greutate fără să încerci nici măcar.

Dacă sunteți subponderal, consultați un medic care să excludă o problemă gravă de sănătate. Cum să câștigi în greutate calea sănătoasă Dacă doriți să creșteți în greutate, este foarte important să o faceți bine.

Binging-ul pe sifon și gogoși te poate ajuta să crești în greutate, dar îți poate distruge sănătatea în același timp. Dacă sunteți subponderali, doriți să obțineți o cantitate echilibrată de masă musculară și grăsime subcutanată, mai degrabă decât pierd în greutate și câștig rapid în greutate mulțime de grăsimi nesănătoase din burtă. Există o mulțime de oameni cu greutate normală care suferă de diabet de tip 2, boli de inimă și alte probleme de sănătate adesea asociate cu obezitatea Prin urmare, este absolut esențial să mănânci alimente sănătoase și să trăiești un stil de viață general sănătos.

pierd în greutate și câștig rapid în greutate pierdere în greutate salină

Capitolul următor analizează mai multe modalități eficiente de a câștiga în greutate rapid, fără a vă distruge sănătatea în același timp. Mănâncă mai multe calorii decât arde corpul tău Cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru a câștiga în greutate este să creați un surplus de calorii, ceea ce înseamnă că mâncați mai modul subțire al corpului d emploi calorii decât are nevoie de corpul vostru.

Puteți determina nevoile dvs. Dacă doriți să câștigați în greutate încet și constant, vizați cu de calorii mai mult decât ardeți în fiecare zi, conform calculatorului. Dacă doriți să creșteți rapid în greutate, vizați aproximativ Rețineți că calculatoarele de calorii furnizează doar estimări.

pierd în greutate și câștig rapid în greutate pierderea în greutate după oprirea biotinei

Nevoile dvs. Nu trebuie să numărați caloriile pentru tot restul vieții, dar vă ajută să faceți acest lucru în primele zile sau săptămâni pentru a înțelege cât de multe calorii mâncați. Există multe instrumente grozave pentru a vă ajuta. Obțineți — de calorii pe zi peste nivelul de întreținere pentru creșterea în greutate lentă sau Mănâncă o mulțime de proteine Cel mai important nutrient pentru câștigarea în greutate sănătos este proteina.

Cu toate acestea, rețineți că proteina este o sabie cu două tăișuri. De asemenea, se umple foarte mult, ceea ce vă poate reduce foamea și pofta de mâncare în mod semnificativ, ceea ce face mai dificil să obțineți suficiente calorii 13, Puteți chiar depăși acest lucru dacă aportul caloric este foarte mare.

Mâncarea suficientă proteină este necesară pentru a câștiga greutate musculară în loc de grăsime. Completează mai multe carbohidrați și grăsimi și mănâncă cel puțin 3 ori pe zi Mulți oameni încearcă să restricționeze fie carbohidrați, fie grăsimi atunci când încearcă să slăbească.

Google претрага књига

Aceasta este o idee proastă dacă obiectivul tău este să crești în greutate, deoarece va face mai dificil cum să pierdeți greutatea și celulita obțineți suficiente calorii. Mâncați o mulțime de alimente bogate în carbohidrați și cu conținut ridicat de grăsimi, dacă creșterea în greutate este o prioritate pentru dvs. Cel mai bine este să mâncați o mulțime de proteine, grăsimi și carbohidrați la fiecare masă.

De asemenea, este o idee proastă să faceți post intermitent. Acest lucru este util pentru pierderea în greutate și îmbunătățirea sănătății, dar poate face mult mai greu să mănânci suficiente calorii pentru a câștiga în greutate. Asigurați-vă că mâncați cel puțin trei mese pe zi și încercați să adăugați gustări cu energie densă, ori de câte ori este posibil.

Mâncați alimente cu consum energetic și sosuri, condimente și condimente Din nou, este foarte important să consumăm în mare parte alimente întregi, cu un singur ingredient.

pierd în greutate și câștig rapid în greutate jucărie pierde în greutate

Problema este că aceste alimente tind să fie mai multe umpluturi decât alimentele procesate, ceea ce face mai greu să obțină suficiente calorii. Folosind multe condimente, sosuri și condimente vă poate ajuta. Cu cât este mai gustoasă mâncarea ta, cu atât este mai ușor să mănânci mult din ea.

De asemenea, încercați să subliniați cât mai mult alimentele bogate în pierd în greutate și câștig rapid în greutate. Acestea sunt alimente care conțin multe calorii în raport cu greutatea lor. Iată câteva alimente bogate în energie, care sunt perfecte pentru creșterea în greutate: Nuci: Migdale, nuci, nuci de macadamie, alune etc.

Fructe uscate: Stafide, curmale, prune și altele.

Tenii, ţigări şi vată de bumbac. Cele mai ciudate metode de slăbit din istorie Obținerea soțului pentru a pierde în greutate Descărcare de yoga pentru incepatori pentru a pierde in greutate la domiciliu author by Bagira Cina cea mai buna pentru a pierde grăsime burta; Contraceptive care mă fac să pierd în greutate; Cariere la pierderea în greutate u; Postul de apă pentru forumul de pierdere în greutate; Garcinia cambogia crește nivelele de serotonină; Curata pentru a pierde in greutate intr o luna; Resetați scăderea în greutate a hormonilor. Seful mi a spus că am nevoie pentru a pierde în greutate; Bea 4 litri de apa pe zi pentru a pierde in greutate; Cum funcționează planul de dietă cambridge; Pierde in greutate mananca repede; Pierdere în greutate ajuta coasta de aur; Cum să pierdeți greutatea de 8 kg în 15 zile; Alimentele care produc grăsime abdominală și balonare. Puterea de vindecare a băii din Rusia Practicant profesionist Vadim Pustovoitov împărtășește cu voi toate subtilitatile de afaceri la baia rusescă. Cu ajutorul procedurilor.

Lactate bogate în grăsimi: Lapte pierd în greutate și câștig rapid în greutate, iaurt complet gras, brânză, smântână. Grăsimi și uleiuri: Ulei de măsline extravirgin și avocado. Carne: Pui, vită, carne de porc, miel etc. Alegeți tăieturile mai grase. Ciocolată neagră, avocado, unt de arahide, lapte de nucă de cocos, granola, mixuri de traseu.

Multe dintre aceste alimente sunt foarte pline și, uneori, este posibil să fie nevoie să te forțezi să continui să mănânci, chiar dacă te simți plin. Poate fi o idee bună să evitați consumul unei tone de legume dacă creșterea în greutate este o prioritate pentru dvs. Pur și simplu lasă mai puțin spațiu pentru alimentele bogate în energie. Mâncarea fructelor întregi este în regulă, dar încearcă să subliniezi fructele care nu necesită prea multă mestecare, cum ar fi bananele.

Dacă aveți nevoie de mai multe sugestii, luați în considerare citirea acestui articol despre 18 alimente sănătoase pentru a crește rapid în greutate. Bazați-vă dieta pe alimente cu densitate energetică cât mai mult posibil. Ridicați greutățile mari și îmbunătățiți-vă forța Pentru a vă asigura că excesul de calorii se îndreaptă către mușchi în loc de celulele grase, este absolut crucial să ridicați greutatea. Mergeți la o sală de gimnastică și ridicați de 2 - 4 ori pe săptămână.

Ridicați grele și încercați să creșteți greutățile și volumul în timp.

POȚI PIERDE UN KILOGRAM ÎNTR-O ZI? - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Dacă sunteți complet neconform sau sunteți nou în pregătire, luați în considerare să angajați un antrenor personal calificat pentru a vă ajuta să începeți. De asemenea, poate doriți să vă consultați cu un medic dacă aveți probleme ale scheletului sau orice problemă medicală. Este probabil cel mai bine să-l iei cu ușurință pe cardio deocamdată - concentrați-vă mai ales pe greutăți.

A face ceva cardio este bine pentru a îmbunătăți starea de sănătate și starea de bine, dar nu face atât de mult încât vei ajunge să arzi toate caloriile suplimentare pe care le consumi. Acest lucru vă va ajuta să câștigați masa musculară în loc de grăsime. Acestea fiind spuse, există mai multe alte strategii pentru a câștiga în greutate și mai repede. Iată încă 10 sfaturi pentru a câștiga în greutate: Nu bea apă înainte de masă.

Acest lucru vă poate umple stomacul și va face mai greu să obțineți suficiente calorii. Mănâncă mai des. Strângeți o masă sau o gustare suplimentară oricând puteți, cum ar fi înainte de culcare. Bea lapte.

Ce înseamnă într-adevăr underweight?

Încercați scutururile de creștere a greutății. Dacă vă luptați cu adevărat, atunci puteți încerca scuturari pentru creșterea în greutate.

  1. Câștigarea în greutate (femei) - wikihow
  2. Pierderea în greutate design site
  3. Arde ceai de grăsime buric
  4. Înțelegerea cauzelor de creștere a greutății subiacente by Jennifer R.
  5. Fit turbo pierde în greutate

Acestea sunt foarte bogate în proteine, carbohidrați și calorii. Folosiți farfurii mai mari. Utilizați cu siguranță farfurii mari dacă încercați să obțineți mai multe calorii, deoarece plăcile mai mici îi determină pe pierd în greutate și câștig rapid în greutate să mănânce automat mai puțin. Adăugați smântână în cafea. Acesta este un mod simplu de a adăuga mai multe calorii. Luați creatină. Suplimentul pentru creșterea mușchilor creatină monohidrat vă pierd în greutate și câștig rapid în greutate ajuta să câștigați câteva kilograme în greutate musculară.

Ia somn de calitate. Dormitul corect este foarte important pentru creșterea mușchilor. Mâncați-vă proteina în primul rând și legumele ultima.

Ce trebuie să pierzi o grămadă de grăsime

Dacă aveți un amestec de alimente pe farfurie, mâncați mai întâi alimentele bogate în calorii și bogate în proteine. Mananca legumele ultima. Nu fuma. Fumătorii tind să cântărească mai puțin decât nefumătorii, iar renunțarea pornirea genelor de ardere a grăsimilor fumat duce adesea la creșterea în greutate.

Acestea includ consumul de lapte, utilizarea de shake-uri pentru creșterea greutății, adăugarea de cremă la cafea și consumul mai des. Câștigarea în greutate poate fi dificilă, iar consecvența este cheia succesului pe termen lung Poate fi foarte dificil pentru unii să câștige în greutate.

Concepte și termeni

Asta pentru că corpul tău are un anumit punct de greutate acolo unde se simte confortabil. Indiferent dacă încercați să vă atingeți valoarea pierdeți în greutate sau depășiți-o câștigați în greutatecorpul dvs. Când mănânci mai multe calorii și crești în greutate, te poți aștepta ca organismul tău să răspundă prin reducerea poftei de mâncare și stimularea metabolismului.