Cele mai bune procente de macronutrient pentru pierderea de grăsimi, Alimente cu lipide, carbohidrati si proteine sanatoase | sugaras.ro


Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs. Unele recomandări sunt specifice, în timp ce altele lasă o fereastră mare pentru experimentare. În cele din urmă, trebuie să vă dați seama ce funcționează cel mai bine pentru corpul vostru. Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs.

Carbohidrati pentru combustibil

Corpul tău are nevoie de cantități mari din acestea pentru energie. Vitaminele, mineralele, fibrele și antioxidanții sunt considerați micronutrienți deoarece organismul dumneavoastră necesită cantități mult mai mici.

Proteinele sunt de neînlocuit Corpul tău se bazează pe macronutrienți pentru a funcționa în viața de zi cu zi. Fiecare macronutrient joacă un rol specific și este aproape imposibil de înlocuit unul cu celălalt. Poate cea mai importantă este proteina.

Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele? Aceeasi intrebare este valabila si pentru carbohidrati si proteine. Aceste alimente, cunoscute drept macronutrienti, sunt categoriile de nutrienti de care oamenii au nevoie. Ele furnizeaza corpului energie si ii permit sa isi desfasoare multe functii biologice normale.

Acest nutrient se găsește în cele mai bune procente de macronutrient pentru pierderea de grăsimi celulă a corpului tău și constituie cea mai mare parte a țesutului muscular. Carnea roșie precum carnea de vită și carnea de porc, păsările de curte precum carnea de pui și curcanul și fructele de mare precum peștele sau crusta sunt surse tipice de animale.

greutate inexplicabilă pierderea apetitului

Produsele lactate, cum ar fi laptele și brânza, tind să fie bogate în proteine. Majoritatea legumelor conțin și cantități mici din acest nutrient. Atunci când mănânci alimente bogate în proteine, corpul tău le descompun în aminoacizi, care sunt blocurile de proteine. Aminoacizii sunt apoi distribuiți prin fluxul sanguin către mușchi, organe și alte țesuturi. Corpul tău reasamblează acești aminoacizi în structuri precum celulele și mușchii.

Ce sunt macros?

Carbohidrati pentru combustibil Nu este un secret faptul că oamenii au creiere incredibil de mari pentru dimensiunea lor. Aceste creiere mari necesită o cantitate considerabilă de energie pentru a continua, și preferă să utilizeze glucoza pentru energie.

  1. Alimente cu lipide, carbohidrati si proteine sanatoase | sugaras.ro
  2. Regimuri de slabit

Când mănânci alimente bogate în carbohidrați, cum ar fi pâinea, corpul tău le descompune într-un simplu zahăr numit glucoză. Acest compus este apoi transferat prin fluxul sanguin până când este folosit sau depozitat pentru mai târziu. Mușchii tăi transformă glucoza în glicogen, ceea ce permite stocarea zahărului în mușchi și ficat pentru utilizare ulterioară. Carbohidrații sunt folosiți în principal pentru energie pentru a-ți alimenta creierul, mușchii și diverse funcții celulare care necesită glucoză.

cum să pierdeți grăsimea în maxilar

Glucidele vin în diferite forme în dieta ta. Fructele și legumele sunt surse bune. Pâinea, pastele, fulgii de ovăz, orezul și cerealele sunt exemple de alimente bogate în carbohidrați. De asemenea, fibra dietetică este un tip de carbohidrați. Există două tipuri de fibre: solubile și insolubile.

În primul rând, utilizați acest calculator pentru a afla cât de multe calorii puteți consuma în fiecare zi, în timp ce încă slabiti: Pentru a afla cum să vă împărțiți macronutrienții, utilizați acest calculator. Sa sperăm că nivelul dvs.

Aceasta se referă la faptul dacă fibra dizolvă sau nu apa. Ambele tipuri sunt esențiale în dieta dvs. Îți mențin sistemul digestiv sănătos și funcționează corect. Mâncarea suficientă fibră poate ajuta și la prevenirea bolilor de inimă. Deoarece este greu de digerat, acest nutrient vă menține mai mult timp, ceea ce vă cele mai bune procente de macronutrient pentru pierderea de grăsimi ajuta la pierderea în greutate și va îmbunătăți controlul apetitului.

Importanța grăsimilor Grăsimea este o formă incredibil de eficientă de stocare a energiei. Grăsimea dietetică, pe de altă parte, are 9 calorii pe gram. Asta face cea mai bună unitate de stocare a energiei pe care o are corpul tău.

cum să pierdeți rapid grăsimea corporală

Pe lângă furnizarea de energie, acest nutrient susține absorbția vitaminelor solubile în grăsimi, precum vitaminele A, D și E. Aceste micronutrienți se dizolvă în grăsimi, astfel încât una dintre cele mai bune metode de a asigura absorbția lor în corp este să mănânci alimente grase.

Sursele de grăsime animale includ carne, ouă și lactate.

Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate

Surse bazate pe plante includ avocado, uleiuri vegetale, nuci și semințe. Există diferite tipuri de grăsimi: grăsimi saturate, nesaturate și trans. Grasimile trans se gasesc mai ales in alimentele procesate si prajite. Sunt deosebit de periculoase pentru inima ta.

pierderea în greutate simptomele de viermi

Încercați să le evitați pe cât posibil. Grasimea nesaturata este poate cea mai sanatoasa. Există două tipuri de grăsimi nesaturate: polinesaturate și monosaturate.

rezultatele pierderii în greutate rapidă de 14 zile

Aceste din urmă grăsimi pot ajuta la scăderea nivelului de colesterol LDL, care este un tip rău de colesterol. Grăsimile monoasaturate se găsesc în mod obișnuit în nuci și uleiuri neterminate, cum ar fi uleiul de măsline și uleiul de susan.

kool rock ski pierdere în greutate

Grăsimile polinesaturate, cum ar fi acizii grași omega-3 și omega-6, pot ajuta la protejarea împotriva bolilor cardiovasculare și chiar a cancerului. Unele tipuri de pești, precum somonul și tonul, sunt bogate în acești nutrienți.

Uleiurile vegetale nedefinite sunt și o sursă bună. Când mănânci grăsimi, se descompun în acizi grași și monogliceride. Acești compuși vă ajută să vă construiți și să vă mențineți celulele și să ofere energie. Atât grăsimile cât și carbohidrații pot fi folosiți ca combustibil pentru mușchii și organele voastre.

În acest articol vei descoperi:

Determinați raportul dvs. Fiecare macronutrient joacă un rol specific în corpul tău, așa că cel mai bine este să ai parte din fiecare. Cu toate acestea, există mult spațiu pentru flexibilitate.

Gama de distribuție Macronutrient acceptabilă, sau AMDR, este o fereastră larg acceptată pentru recomandările de macronutrienți.

Cu toate acestea, mai degrabă decât să sugerezi un număr specific, îți oferă o serie. Pentru bărbații adulți și femeile cu vârsta de 19 ani și peste, intervalele sunt: 10 - 35 la sută din caloriile dvs.

Pur și simplu înmulțiți 2.

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților. Acestea sunt substanțe nutritive pe care organismul dumneavoastră le solicită în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume, carbohidrații, grăsimile și proteinele. Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul tău are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele. Numărarea macronutrienților este similară numărării caloriilor, dar diferă prin faptul că consideră de unde provin caloriile.

Pentru proteine, ați înmulți 2. Apoi, ai lua aceste numere și le-ai împărți la 4, deoarece proteina are 4 calorii pe gram.

  • RAPORTURI DE MACRONUTRIENȚI ÎNTR-O DIETĂ - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE -
  • Pierderea de grăsime google scholar
  • Cele 4 principii nutritionale pe care trebuie sa le stii pentru pierderea grasimii. - ProteineMag
  • Pierderea în greutate inexplicabilă autoimună
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Роботы просили, чтобы Элли никому не сообщала о них, даже Роберту, по крайней мере в ближайшее время.
  • Ardeți grăsimea de 1 lună
  • CEL MAI BUN RAPORT DE MACRONUTRIENȚI PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -

Gama dvs. Aceste recomandări sunt relativ nemodificate de peste 70 de ani și sunt menite să vă facă o idee despre cantitatea minimă a fiecărui macronutrient pe care ar trebui să-l aveți pe zi. ADR pentru carbohidrați este în jur de de grame pentru bărbați și femei, dar acest număr depinde în mare măsură de nivelul dvs. Pentru grăsimi, aportul zilnic recomandat este de aproximativ 65 de grame, pe baza unei diete de 2. Macronutrienți pentru performanță Utilizarea unei game variate de macronutrienți este utilă, deoarece dieta dvs.

Proteinele sunt importante deoarece vă ajută mușchii să se recupereze de la exerciții fizice. AMDR este mai bun, deși cu cât antrenamentele sunt mai intense, cu atât este mai mare necesarul de proteine.

Când crești în proteine, carbohidrați sau grăsimi, raportul tău de macronutrienți se modifică. Prin urmare, trebuie să reduceți aportul de un nutrient retro slim pierdere în greutate recenzii altul pentru a vă menține caloriile în echilibru.

Un studiu mic, format din 18 persoane, publicat în octombrie în Jurnalul Internațional al Exercițiului Științei, a analizat sportivii Crossfit care au scăzut aportul de carbohidrați. Studiul a durat nouă zile, iar până în a noua zi, cercetătorii au văzut că grupul de carbohidrați mai mare poate efectua cele mai bune procente de macronutrient pentru pierderea de grăsimi multe repetări. Au ajuns la concluzia că un aport ridicat sau moderat de carbohidrați a fost mai bun pentru performanța la efort.

Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Dacă doriți să slăbești sau pur și simplu să trăiești un stil de viață sănătos, obiectivul tău ar trebui să fie reducerea caloriilor în loc să-ți schimbi macronutrienții. În timp ce dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au fost promovate atât pentru pierderea în greutate, cât și pentru beneficii pentru sănătate, cercetarea este conflictuală. Macro-urile pentru pierderea în greutate nu trebuie să fie diferite de AMDR standard. Aportul dvs. Un studiu din februarie publicat în Jurnalul Asociației Medicale Americane a arătat că nu există nicio diferență semnificativă între consumul unei diete sănătoase cu conținut scăzut de carbohidrați și o dietă sănătoasă săracă în grăsimi în ceea ce privește pierderea în greutate.

Dacă obiectivul tău este să rămâi cât mai sănătos, AMDR este un loc bun pentru a începe.