Menopauza și suplimentele de scădere în greutate


Unele imptome ale menopauzei unt doar deranjante, cum ar fi bufeurile și pielea ucată.

De cand am intrat la menopauza, m-am ingrasat. Exista vreo legatura? | sugaras.ro

Alte modificări legate de menopauză pot duce la probleme de ănătate pe termen lung ale femeilor, de la pierderea Conţinut Unele simptome ale menopauzei sunt doar deranjante, cum ar fi bufeurile și pielea uscată. Alte modificări legate de menopauză pot duce la probleme de sănătate pe termen lung ale femeilor, de menopauza și suplimentele de scădere în greutate pierderea osoasă la colesterol ridicat. Urmarea unei diete optime pentru menopauză poate ajuta la reducerea sau chiar prevenirea simptomelor menopauzei și vă poate proteja de boli, cum ar fi osteoporoza și bolile cardiovasculare.

Există câteva alimente de bază care sunt excelente pentru sănătatea femeilor și care pot ajuta la simptomele menopauzei, cum ar fi pielea uscată, balonarea, creșterea în greutate, bufeurile și pierderea osoasă, spune Lisa V.

Cu cât vă asigurați mai devreme că aceste alimente sunt elemente esențiale în dieta menopauzei, cu atât mai ușoară este menopauza și anii de mai departe.

menopauza și suplimentele de scădere în greutate

Uscăciunea vaginală și pielea uscată cauzate de o scădere a estrogenului în timpul menopauzei sunt plângeri frecvente în rândul femeilor în acest moment, dar obținerea a opt pahare de apă pe zi poate ajuta la menținerea umidității pielii și la compensarea uscăciunii, spune Bunce.

Apa potabilă ajută, de asemenea, la scăderea balonării care apare odată cu modificările hormonale, adaugă ea.

menopauza și suplimentele de scădere în greutate

Acest tip de simptom este cel mai frecvent în anii chiar înainte ca perioadele să se termine definitiv, adesea denumite perimenopauză. Nevoile de calciu cresc în timpul menopauzei, deoarece pierderea de estrogen poate accelera pierderea osoasă, spune Bunce.

Articol Psihiatrie Menopauza este încetarea permanentă a menstruației care duce la pierderea dezvoltării foliculului ovarian, considerată a apărea atunci când lipsesc 12 cicluri menstruale. Unele dintre aceste simptome pot apărea cu 4 ani înainte de tulburările menstruației, cu o vârstă medie de debut a perimenopauzei de 47 ani. În timpul tranziției menopauzei, nivelul estrogenilor scade și crește nivelul hormonului foliculo-stimulant FSH și al hormonului luteinizant LH. Până la 80 la sută dintre femei suferă de unul sau mai multe simptome fizice, psihice sau de comportament în faza luteală a ciclului menstrual, fără a experimenta perturbări substanțiale ale funcționării lor zilnice. Sindromul premenstrual, în care simptomele ușoare până la moderate afectează parțial viața femeilor, apare de la 20 până la 32 la sută dintre femeile aflate în premenopauză, simptomele severe afectând 3 până la 8 la sută dintre femei în aceeași perioadă.

Dacă nu luați înlocuitor de estrogen, urmăriți să obțineți cel puțin 1. Dacă luați o terapie de substituție hormonală, vizați 1. Deoarece este dificil pentru majoritatea femeilor să realizeze acest lucru doar prin dietă, luați în considerare o combinație de alimente bogate în calciu în dieta dvs.

Vitamina D. Obținerea suficientă vitamina D este, de asemenea, esențială pentru protejarea oaselor în timpul menopauzei. Vitamina D provine de la soare, dar mulți experți spun că este vital pentru sănătatea femeilor să ia un supliment de vitamina D pentru a vă asigura că obțineți suficient, mai ales în timpul iernii și în climă neinsorită.

menopauza și suplimentele de scădere în greutate

Deși doza zilnică oficială recomandată este de doar de unități internaționale pentru majoritatea oamenilor, Bunce spune că mulți medici recomandă administrarea a 1. Discutați cu medicul dumneavoastră despre cantitatea potrivită pentru dvs.

Dieta optimă pentru menopauză

Fructe si legume. Metabolismul tău încetinește pe măsură ce îmbătrânești, iar femeile în vârstă de 40 de ani tind să devină mai sedentare. Toate acestea se adaugă la creșterea în greutate, unul dintre cele mai temute simptome ale menopauzei.

menopauza și suplimentele de scădere în greutate

Umplând fructe și legume cu conținut scăzut de calorii, puteți contribui la minimizarea creșterii în greutate, obținând în același timp nutrienții de care aveți menopauza și suplimentele de scădere în greutate pentru a vă menține sănătoși. Cereale integrale.

Unele cereale integrale, cum ar fi fulgi de ovăz tăiate din oțel, quinoa, orz și orez brun, oferă vitamine din grupa B - care ajută la creșterea energiei, la gestionarea stresului și la menținerea sistemului digestiv funcțional, spune Bunce. Acidul folic și fibrele, care se găsesc și în cerealele integrale, contribuie la scăderea riscului de boli cardiovasculare, care crește după menopauză.

Menopauza - debut, simptome si cauze - Sam-Distribution

Necesitățile dvs. Unii experți recomandă soia pentru ameliorarea bufeurilor, dar cercetarea este neconcludentă, spune Bunce. Compușii din soia, numiți izoflavone, imită estrogenul din organism. Studiile privind beneficiile soiei pentru femeile din menopauză se concentrează asupra femeilor din Asia, care își obțin soia din alimente, spune Bunce.

Menopauza - cand apare, simptome, tratament, cum previi bufeurile si cum afecteaza viata sexuala

Dacă doriți să încercați soia, mâncați cât mai mult posibil edamame, tofu și alte alimente din soia în loc de alimente procesate, cum ar fi burgerii din soia. Seminte de in. Semințele de in sunt un aliment minunat pe bază de plante cu acizi grași omega Încercați să stropiți semințe de in măcinate pe cereale, iaurt și salate; adaugă fibre în dieta ta, îți menține arterele sănătoase și are unii compuși asemănători estrogenilor, spune Bunce.

Alimentele cu conținut scăzut de calorii, în general. Adevărul este că nevoile dvs. Ce să eviți.

Despre nutritie Multe femei se ingrasa in timpul tranzitiei spre menopauza perioada numita premenopauza sau la menopauza. Aceasta crestere in greutate este pusa deseori pe seama menopauzei sau a tratamentului hormonal, administrat pentru diferite afectiuni asociate cu menopauza.

Evitați alcoolul, zahărul, cofeina și alimentele picante, care pot declanșa bufeuri, pot agrava incontinența urinară o altă problemă obișnuită în timpul menopauzeipot crește schimbările de dispoziție și pot crește pierderea osoasă, spune Bunce. Printre clienții lui Bunce, femeile care se ocupă cel mai bine de simptomele menopauzei sunt cele care abordează de data aceasta ca o progresie naturală a vieții lor și se rostogolesc cu pumnii, mai degrabă decât o văd ca pe o luptă, spune ea.