Cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării, Scădere în greutate în timpul alăptării


Dieta și exerciții fizice în timpul alăptării Ai avut copilul și acum ești gata să slăbești. Suplimentele pentru scăderea în greutate pot fi tentante, dar dacă alăptați, vă recomandăm să luați în considerare alte opțiuni.

cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării puteți pierde în greutate de la smartlipo

Nu se știe cum aceste tipuri de suplimente afectează copilul și este mai bine să nu le luați deloc. Consultați medicul obstetrician pentru a discuta despre utilizarea suplimentelor de slăbit în timpul alăptării și despre alte modalități sănătoase de a pierde greutatea bebelușului.

Suplimente pentru slăbit Multe suplimente fără prescripție medicală pentru a pierde în greutate vă ajută să pierdeți acționând ca un diuretic, astfel încât să pierdeți în greutate apă, să vă stimulați sistemul nervos la creșterea nivelului de energie și a activității dieta lichida să creșteți nivelul serotoninei, astfel încât să vă simțiți plin și să mâncați mai puțin.

De câte calorii ai nevoie Ce trebuie să fac Nu pot slăbi după naștere - principii nutriționale Proceduri cosmetice Cele mai populare opțiuni Care sunt motivele completitudinii Deci, motivele creșterii în greutate sunt destul de înțelese. În primul rând, lichidul amniotic are propria greutate, iar bebelușul în sine crește. Dar această creștere este naturală, iar în timpul nașterii, apa pleacă și copilul se naște.

În timp ce aceste tipuri de suplimente vă pot ajuta să pierdeți în greutate, ele nu oferă de obicei rezultate pe termen lung. Pierderea greutății apei printr-un efect diuretic este de fapt contraproductivă, deoarece corpul dumneavoastră are nevoie de lichid adecvat pentru a produce lapte matern.

Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului. Și poate că ați auzit că alăptarea poate ajuta la scăderea în greutate.

Suplimentele pot conține, de asemenea, substanțe care ar putea afecta negativ copilul dumneavoastră. Suplimente pentru slăbit în laptele matern În timp ce multe femei care alăptează iau o varietate de suplimente diferite, informațiile referitoare la siguranța acestor suplimente nu sunt fiabile, potrivit Academiei Americane de Pediatrie.

În plus, aceste tipuri de suplimente nu sunt reglementate ca medicamentele, iar producătorii nu trebuie să dovedească eficacitatea sau siguranța înainte ca suplimentul să intre pe piață.

cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării pierdere în greutate timp de săptămâni

Se știe că unele ingrediente pentru slăbit sunt dăunătoare dacă alăptați. Stimulanți precum ginseng, yerba mate, ceai verde sau guarana pot afecta somnul sau hrănirea sugarului și pot fi chiar periculoși, potrivit Kelly Bonyata, un specialist în lactație scris pentru KellyMom.

Întrebați-vă medicul ce suplimente recomandă. Este sigur să restricționați caloriile în timpul alăptării? Chiar dacă încercați să slăbești, asigură-te că consumi cel puțin 1. Puteți suplimenta dieta cu exerciții fizice, după ce medicul dumneavoastră a fost eliberat.

Un ingredient numit 5-hidroxitriptofan sau 5HTP poate afecta alimentarea cu lapte sau dezvoltarea neurologică a bebelușului și ar trebui evitat în timpul alăptării. Lăsați alăptarea să vă ajute să pierdeți Când vrei să slăbești, trebuie să arzi mai multe calorii decât mănânci.

Alăptarea singură arde zilnic între și de calorii, așa că sunteți deja înaintea jocului.

  • Băutură arzător de grăsime pentru pierderea în greutate
  • Teste 3 detalii despre pierderea în greutate după naștere După naștere, mulți vor să învețe modalități eficiente de a slăbi.
  • Informații și sfaturi pentru pierderea în greutate în timpul alăptării
  • Cum să pierdeți în greutate în timpul alăptării fără a reduce cantitatea de lapte - Părinți -
  • Cele mai frecvente întrebări ale mamelor tinere Pierderea în greutate postpartum este esențială, dar ceva ar trebui să obțineți treptat.

Această arsură suplimentară de calorii vă poate ajuta să pierdeți greutatea bebelușului sau chiar să vă duceți sub greutatea dinaintea sarcinii. Cu toate acestea, nu trebuie să vă concentrați asupra pierderii în greutate a bebelușului decât după șase săptămâni după naștere; în caz contrar, ar putea afecta aprovizionarea cu lapte și vindecarea lentă de la naștere.

Amintiți-vă: este nevoie de nouă luni pentru a obține greutate în timpul sarcinii, așa că ar trebui să vă acordați timp să o pierdeți. Dieta și exerciții fizice în timpul alăptării În loc să încercați un supliment care poate să nu funcționeze și să fie dăunător pentru bebelușul dvs.

cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării actrita bollywood după pierderea în greutate

Consumați mese cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării și frecvente pentru a menține foamea departe și nivelul de energie ridicat. Bea multă apă, cel puțin 8 căni pe zi.

Alăptarea necesită mult lichid, așa că veți dori să rămâneți hidratat.

cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării imposibil de pierdut greutatea

Consumul cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării apă ar putea, de asemenea, să vă ajute să slăbiți, deoarece sete este adesea confundată cu foamea. La fel ca alăptarea, exercițiile fizice ajută și la arderea caloriilor.

cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării curba de ardere a grăsimilor

În plus, vă poate ajuta să vă oferiți un impuls de energie. Așteptați până când medicul obstetrician dă OK după controlul postpartum de șase săptămâni, apoi începeți lent și faceți exerciții care funcționează conform programului dumneavoastră.

cum să pierdeți în greutate în siguranță în timpul alăptării pierdere în greutate enema

O plimbare cu căruciorul cu bebelușul, o clasă de mami-și-eu sau unele exerciții de rezistență a corpului, cum ar fi stații, fluturări și expuneri în timpul somnului.