Pierderea în greutate bile în spatele urechilor


Ridicarea picioarelor în picioare: Grăsimile, în locuri greșite, pot părea foarte neplăcute! Pierderea în greutate din zonele corecte ale corpului este cheia pentru a arăta atractiv. Majoritatea antrenamentelor cardio vă ajută să pierdeți grăsime din tot corpul și multe exerciții de bază vă vor ajuta pierderea în greutate bile în spatele urechilor tăiați și să tonificați zona cea mai comună - secțiunea de mijloc.

diy greutate pierde ardeți grăsimea 24 7

Cu toate acestea, foarte puțini dintre aceștia vor viza mușchii oblici, ceea ce, dacă nu este tonifiat, are ca rezultat mânere inestetice de dragoste. Top 10 exerciții oblice pentru femei și beneficiile lor: Mușchii oblici sunt cei care se află de-a lungul părților laterale ale peretelui abdominal, alergând în diagonală în sus și în jos.

Deoarece acestea sunt, de obicei, în afara sferei de aplicare a majorității antrenamentelor cardio, devine esențial să efectuați exerciții specializate pentru a vă rezolva oblicurile.

Iată câteva exerciții oblice eficiente și simple pe care le puteți practica acasă. Oblic Crunch: Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti, cu picioarele aplatizate pe podea, cu bratele langa tine. Treceți piciorul stâng peste genunchiul drept.

Cauze asociate cu alte boli

Extindeți brațul stâng drept în linie cu umărul și așezați mâna dreaptă în spatele urechilor. Trageți în buric, ridicați partea superioară 1 kilogram de pierdere în greutate grăsime corpului, curbându-vă abdomenele, astfel încât cotul drept să se deplaseze în diagonală spre genunchiul stâng.

Țineți câteva secunde și reveniți la poziția de pornire. Faceți câteva repetări și apoi repetați întregul exercițiu pe partea opusă. Beneficii: Aduce cușca toracică și pelvisul împreună pentru a da oblicelor o strângere bună.

Durere de urechi - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Mult mai eficient decât o criză tradițională. Scândură laterală: Imagine: Shutterstock Întindeți-vă pe partea stângă, piciorul drept direct peste piciorul stâng și brațul stâng întins deasupra capului. Așezați mâna dreaptă pe podea în fața pieptului. Ridică-ți pierderea în greutate bile în spatele urechilor, aducându-ți brațul stâng pentru a-ți susține corpul superior.

Țineți cotul stâng direct sub umărul stâng, antebrațul stâng sprijinit pe podea, cu palma în jos. Ridicați șoldurile în sus, așezând mâna dreaptă pe șoldul drept. Ar trebui să existe o linie dreaptă de la cap până la călcâi.

Posibile cauze ale „denivelărilor”

Folosiți-vă abdomenul și mușchii fesieri pentru a menține poziția cât mai mult timp. Beneficii: Reduce durerile de spate. Crește rezistența musculară în partea inferioară a spatelui.

Acest antrenament oblic acasă este o modalitate excelentă de a testa cât de puternic este nucleul dvs. Crunch lateral: Așezați-vă pe spate, cu genunchii îndoiți, cu picioarele plate pe podea și cu brațele alături.

Rotiți șoldurile spre dreapta, astfel încât genunchii să se sprijine pe podea. Țineți trunchiul în sus și plasați mâna stângă în spatele capului și mâna dreaptă pe genunchiul drept. Îndoaie-te încet, strângându-ți partea dreaptă și ridicând umerii de pe podea. Reveniți încet la poziția de pornire și repetați. Întoarceți genunchii către cealaltă parte și repetați cu cealaltă mână în spatele capului.

Beneficii: Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții oblice laterale și antrenamente intense care oferă mușchilor oblici o crăpătură foarte bună. Nu există presiune asupra articulațiilor. De asemenea, ajută la întărirea umerilor. Crunch biciclete: Imagine: Shutterstock Stai întins pe podea, cu brațele lângă tine.

Așează-ți mâinile în spatele capului. Ridicați capul și genunchiul drept. Atingeți cotul stâng la genunchiul drept. Simțiți criza adânc în interiorul nucleului. Acum, alternează cu cotul drept și genunchiul stâng.

Faceți repetările într-o mișcare continuă, ca și când ați merge cu bicicleta. Umerii și capul tău vor fi ridicați tot timpul și abdomenul tău va rămâne angajat. Beneficii: Această criză produce o mulțime de mușchi în nucleu și este foarte intensă. Include beneficiile multor greșeli într-o singură reprezentare. Excelent pentru a scăpa de pumnul abdomenului inferior. Ștergătoarele de parbriz: Intinde-te pe spate cu bratele intinse in lateral, in linie cu umerii.

Îndoiți genunchii și ridicați picioarele, păstrând coapsele perpendiculare pe sol și vițeii paraleli. Răsuciți șoldurile și coapsele într-o parte cât puteți de mult, menținând umerii, capul și gâtul relaxați.

Ar trebui să simțiți răsucirea pierderea în greutate bile în spatele urechilor părțile laterale. Vino în centru și rotiți-vă spre cealaltă parte. Beneficii: Ușor pentru începători, deoarece puteți modifica răsucirea la nivelul dvs. Șanse foarte mici de rănire și ușor la articulații.

  1. Simptome Simptomele durerilor de cap din spatele urechii pot varia în funcție de cauze.
  2. Margele în spatele pierderii în greutate a urechilor
  3. Pierderi de pierdere în greutate pa
  4. Când să vezi un doctor Alarme corporale care vă îndeamnă să solicitați ajutor medical: o stare febrilă creșterea temperaturii peste 38,5 ° Ccare nu dispare nici după administrarea de medicamente antipiretice; creșterea progresivă a dimensiunii tumorii; durere acută în zona afectată.
  5. Avertizare Video: Stomacul plat în 1 săptămână abs intens 7 minute de antrenament acasăIunie O dieta bine echilibrata, cu calorii reduse si o rutina obisnuita de exercitii fizice pot duce la pierderea in greutate de 1 pana la 2 lire sterline pe saptamana, ceea ce reprezinta o rata sigura de pierdere in greutate, potrivit Departamentului de Sanatate si Servicii Umane.
  6. Semințele de ureche funcționează pentru ameliorarea durerii și mai mult?
  7. Cum se pierde rapid în greutate
  8. Sora soții pierderea în greutate din christine

Îmbunătățește raza de mișcare în jurul trunchiului și șoldurilor. Răsucirea ușoară a oblicurilor se întărește fără a provoca răni.

Răsucire rusească cu bile medicinale: Pierderea în greutate bile în spatele urechilor pe podea cu genunchii îndoiți, cu picioarele ferm pe podea și cu o minge medicamentoasă între palme.

Ține-ți coatele îndoite și mingea în fața pieptului. Treceți piciorul drept peste stânga și ridicați picioarele de pe podea, extinzându-le în față, cu genunchii ușor îndoiți.

Răsuciți, ținând mingea în fața dvs. Asigurați-vă că răsucirea provine în principal din mușchii nucleului și nu din gât sau din partea superioară a spatelui.

Acest lucru vă ajută să vă îmbunătățiți performanța în sporturi precum înotul. De asemenea, vă ajută să pierderea în greutate bile în spatele urechilor îmbunătățiți echilibrul și stabilitatea.

Acoperire oblică: Imagine: Shutterstock Așezați-vă cu genunchii îndoiți și picioarele aplatizate pe podea, cu brațele alături. Îndreptați piciorul drept, fără a schimba poziția genunchilor, astfel încât degetele de la piciorul drept să fie îndreptate în sus. Ridicați mâna dreaptă în sus, ținând mâna stângă plantată pe podea. Coborâți brațul drept fără a îndoi cotul și atingeți diete d éviction de la piciorul drept, în timp ce vă răsuciți trunchiul spre dreapta și vă stabilizați fesele.

Țineți câteva secunde și reveniți la centru și efectuați încă 5 repetări. Repetați de cealaltă parte. Pentru a-l face mai greu, puneți mâna liberă pe ceafă în loc de pe podea. Beneficii: Acesta este un antrenament oblic excelent acasă pentru a întinde piciorul, oferind în același timp o presiune de impact redusă a trunchiului. Acest lucru este, de asemenea, bun pentru a dezvolta echilibrul și postura.

Video: Stomacul plat în 1 săptămână (abs intens) | 7 minute de antrenament acasă 2021, Iunie

Criza echilibrului lateral: Un alt mare antrenament oblic pentru femei! Treceți într-o poziție laterală a scândurii cu corpul sprijinit de antebrațul stâng la sol. Ridicați brațul drept drept în sus, astfel încât să fie în linie cu umerii și brațul superior stâng până la cot.

Mătură brațul drept în jos și sub axila stângă, ajungând spre covorul din spatele tău.

traductor de arzător de grăsime cupping recenzii de slăbire

În același timp, îndoiți piciorul drept și ridicați-l ușor, în timp ce pivotați piciorul stâng pe degetele de la picioare pentru a menține echilibrul. Asigurați-vă rotația șoldurilor în timp ce vă stabilizați piciorul stâng. Reveniți la scândura laterală și mai faceți câteva repetări. Beneficii: Mare exercițiu pentru a tonifica oblicurile exterioare și interioare.

Cunoașteți istoria

Vă oferă un antrenament de bază excelent. Foarte util pentru cei care participă la sport. Ridicarea picioarelor laterale: Imagine: Shutterstock Culcați-vă pe partea stângă, cu corpul sprijinit pe brațul stâng.

Brațul ar trebui să fie pe podea cu palma îndreptată în jos. Așezați mâna dreaptă pe podeaua din fața pieptului.

Păstrați picioarele drepte. Îndoiți piciorul stâng la un unghi de 90 de grade la genunchi și extindeți piciorul drept peste el. Păstrați partea superioară a corpului constantă și strângeți-vă partea în timp ce ridicați piciorul drept de la șold, cât de sus puteți.

De vizitat

Țineți câteva secunde și apoi eliberați-l în poziția inițială. Faceți seturi alternative de aproximativ de repetări. Beneficii: Acest lucru este minunat pentru a vă întări coapsele și le face să pară mai slabe.

Oferă șoldurilor și părților laterale o întindere bună.

exerciții de slabit pierdere în greutate gharelu uphar

Puteți să vă strângeți oblicurile mai tare și să vă ridicați mai sus pentru un antrenament mai bun. Ridicarea picioarelor în picioare: Imagine: Shutterstock Stai cu picioarele lărgite la umeri și brațele alături.

Margele în spatele pierderii în greutate a urechilor

Ține-te înapoi drept. Pierderea în greutate bile în spatele urechilor greutatea la piciorul drept. De la șold, cuplați nucleul și extindeți piciorul stâng în lateral, menținând genunchiul drept. Puteți fie să vă lăsați brațele lângă lateral, fie să le extindeți în fața dvs. Țineți apăsat timp de 5 secunde, reveniți la poziția de pornire și repetați de cealaltă parte.

Beneficii: Acesta este un mod de impact foarte scăzut de a vă antrena mușchii oblici. Poate fi făcut oriunde, chiar și la locul de muncă. De asemenea, ajută la întărirea picioarelor. După cum puteți vedea, nu este nevoie de mult pentru a micșora talia și a ieși afară slab. Majoritatea acestor exerciții oblice pentru femei necesită și foarte puțin timp, așa că acum nu mai ai nicio scuză pentru a scăpa de acele mânere de dragoste.

Diagnosticul tulburarilor de echilibru - Interviu cu Dr. Luigi Marceanu, medic primar ORL

Sper că ai găsit acest articol de ajutor. Lasă-ne feedback-ul tău în secțiunea de comentarii de mai jos.